mail

E-mailadres

phone

Telefoonnummer

+31 85 050 99 84

location

Adres

Weidehek 66C, 4824 AS Breda

  Hoe kunnen we helpen?

De klantenservice van Ozsales beantwoordt graag al je vragen en problemen. Je vindt onze contactgegevens op onze website of je kunt ons supportteam rechtstreeks een e-mail sturen. [email protected]

Productprijzen worden bepaald door verschillende factoren, zoals inkoopkosten, concurrentiefactoren en marktomstandigheden. We streven ernaar onze klanten gunstige prijzen te bieden.

Ja, Ozsales geeft prioriteit aan de veiligheid van haar klanten en neemt alle nodige maatregelen om de veiligheid van betalingstransacties te garanderen. Onze site wordt beschermd door beveiligingscertificaten en uw persoonlijke gegevens blijven vertrouwelijk.

Je kunt ons je verzoek sturen via het formulier op de contactpagina. Je kunt ook contact met ons opnemen via e-mail en je geld terugvragen.

Om in aanmerking te komen voor restitutie moeten producten binnen 14 dagen na de oorspronkelijke aankoopdatum worden geretourneerd. Er worden geen terugbetalingen gedaan voor beschadigde artikelen of artikelen die worden geretourneerd nadat de periode van 14 dagen is verstreken.

Voor een retourzending dient u het volgende te doen:
– Neem contact op via [email protected] om uw intentie tot retourneren aan te geven en instructies te ontvangen.
– Vul het retourformulier in en voeg een kopie van het aankoopbewijs bij uw zending.
– Volg de verzendinstructies zorgvuldig op. Een retourzending zonder voorafgaand overleg met Onze klantenservice kan helaas niet in behandeling genomen worden.

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected]. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil

Tevens is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.